Gențile RIPANI sunt o emblemă a eleganței și calității italiene. Fondată în anul 1967 în Italia, marca RIPANI a devenit cunoscută pentru crearea de genți din piele naturală […]
posete piele
De ce prefera femeile gentile italienesti?
Ati stat vreodata sa analizati cat de mare este satisfactia unei femei atunci cand isi cumpara acea geanta absolut superba la care viseaza de zile, poate chiar de saptamani intregi? Este mai mare, ar spune unii, decat in cazul in care si-ar fi cumparat orice alta piesa vestimentara sau accesoriu.
Genti CROMIA -eleganta italiana
Gentile CROMIA se adreseaza femeilor care stiu sa traiasca cu gratie, feminitate, eleganta si totodata care nu pierd din vedere stilul practic.
Ai un blog ? Avem unul sau doua cadouri pentru tine.
Ai un blog?
Perfect! Iti facem cadou 1 sau 2 vouchere nenominale de cate 25% sau 50% reducere!
Happy women s day !
Magazinul online www.posetepiele.ro va doreste sa va bucurati de o primavara frumoasa si ureaza ,,La multi ani,, tuturor doamnelor si domnisoarelor , cu ocazia zilei de 8 Martie!
Campanie de reduceri de 20 % la colectia Ripani !!
Doar acum iti poti cumpara modelul de preferat la un pret mult mai bun.
Cateodata, detaliile fac diferenta!
Poseta din piele este acel detaliu menit sa complementeze vestimentatia si totodata sa defineasca personalitatea celei care o poarta.
www.posetepiele.ro si esti perfecta !
Iubim posetele, aceste accesorii capabile sa scoata in evidenta orice tinuta!
Adori posetele si gentile italienesti?
Acum magazinul online www.posetepiele.ro te invita sa descoperi o gama variata de produse din piele naturala, atat pentru femei (genti, posete, serviete, curele, portofele, umbrele) cat si pentru barbati (serviete, curele, portofele, borsete, genti voiaj) cu un design atractiv, in moda, stilul inconfundabil „Made in Italy” nascut din amestecul dintre magie si unicitate.
Cromia – Spot TV
Colectia noua de genti de dama din piele naturala prezentata in Romania de catre societatea Suveran din Orastie, prin magazinul online www.posetepiele.ro, reprezinta un stil de viata, o modalitate usoara de a te reinoi printr-un simplu obiect, pentru a satisface mai multe identitati consumatorului mileniului 3.