SUVERAN și-a luat angajamentul să îți respecte viața privată. Luăm în serios protecția datelor, securitatea și conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private.
Îți păstrăm datele în siguranță
SUVERAN îți păstrează datele în siguranță. Am luat toate măsurile tehnice și organizaționale pentru protejarea și securizarea datelor.
Sugestii pentru a-ți proteja datele:
- Utilizează parole sigure
- Păstrează-ți dispozitivele în siguranță
- Protejează-te împotriva email-urilor spam
- Protejează-te împotriva fraudelor media
- Protejează copiii în mediul online
Confidențialitatea datelor tale cu caracter personal este importantă pentru noi. Acest angajament de respectare a confidențialității iti explica ce date cu caracter personal colectează SUVERAN SRL de la tine, prin intermediul interacțiunilor noastre cu tine și modul în care utilizăm datele respective.
SUVERAN SRL oferă o gamă largă de produse, care sunt prezentate online, prin intermediul magazinului web de la adresa www.posetepiele.ro
Datele noastre de identificare sunt urmatoarele: SC SUVERAN SRL,
Adresă: Orastie, Str.Pricazului 124p, 335700, jud.Hunedoara, Nr. Registrul Comertului: J20 / 1123/ 2004, Cod de inregistrare fiscala: RO16632313
Responsabilul cu Protectia Datelor cu Caracter Personal poate fi contactat direct la adresa de email dataprotection@posetepiele.ro.
Politica noastra de confidentialitate cuprinde urmatoarele informatii:
1. Ce sunt datele cu caracter personal?
Prin „date personale” se denumesc datele unice individuale, adica orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”), referitoare la nume, adresa, Cod Numeric Personal,IP sau numar de telefon.
Vizitatorii sitului sunt acele persoane vizate , adică o persoană fizică identificată sau identificabilă.
O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Intotdeauna, cand solicitam datele tale personale o sa iti explicam scopul pentru care ne sunt necesare, unde pastram datele tale si cine are acces la ele si bineinteles, te informam ca oricand doresti, iti punem la dispozitie informatiile pe care le detinem despre tine si bineinteles ca le vom sterge daca ne soliciti acest lucru.
2. Ce date cu caracter personal colectăm?
Noi, colectam date cu caracter personal pentru a opera eficient și a-ti furniza cele mai bune experiențe de online shopping pe situl nostru. Furnizezi unele din aceste date direct, de exemplu, atunci când:
- creați un cont pe site,
- adaugati un comentariu la un produs expus pe situl nostru,
- adaugati un comentariu pe blogul nostru,
- va abonati la newsletter,
- plasati o comanda
Sau furnizezi indirect date de identificare prin adresa ta IP. Noi nu folosim adresa ta IP pentru a te identifica, dar te informam ca aceasta este stocata in momentul in care accesezi situl nostru. Ai dreptul de a solicita stergerea IPului.
Obținem o parte din aceste date (cum ar fi IP-ul ) prin înregistrarea modului în care interacționați cu situl nostru, de exemplu, folosind tehnologii precum modulele cookie.
Datele cu caracter personal pe care le colectăm, in functie de interactiunile pe care le ai cu situl nostru, sunt urmatoarele
Pentru a crea un cont pe situl nostru
In cazul in care creezi un cont nou folosind adresa ta de email
Nume si prenume – pentru identificare
Adresa de email – pentru comunicare si validarea contului
Parola – pentru a securiza contul tau
Datele furnizate in momentul plasarii unei comenzi, pe care ni le oferi voluntar
- numele și prenumele tau,
- adresa de e-mail,
- adresa poștală de livrare a produselor comandate,
- adresa de facturare,
- numărul de telefon.
Datele cu caracter personal solicitate in momentul transmiterii comenzii sunt folosite NUMAI pentru
- emiterea facturii conform legislatiei in vigoare, Codul Fiscal
- livrarea comenzii plasate, prin intermediul companiei partenere, care asigura serviciul de livrare a produselor comandate pe situl nostru.
Datele cu caracter personal pe care noi le transmitem catre firma de curierat sunt urmatoarele
- numele si prenumele,
- adresa de livrare a produselor comandate,
- numarul de telefon.
Datele vor fi stocate de catre companiile de curierat pentru o perioada de xx zile, dupa care acestea vor fi sterse. Vor fi insa pastrate acele date care sunt necesare pentru indeplinirea temeiului legal ce rezulta din Codul fiscal cu privire la facturare.
Datele pe care ni le transmiti in momentul in care adaugi un comentariu la produsele noastre de pe site
Numele si adresa de email – sunt necesare pentru a putea sa iti raspundem comentariului sau pentru a primi un raspuns si o notificare pe email cand alti vizitatori ai sitului iti raspund
Date transmise involuntar, atunci cand interactionezi cu websitul nostru:
Adresa IP – Atunci cand viziteti situl nostru, adresa IP este inregistrata. INSA noi NU folosim adresa ta de IP pentru a te identifica sau pentru a fi folosita in alte scopuri.
Sistemul de operare, browserul, activitatea de navigare și alte informații despre modul în care ai interacționat cu site-ul. Putem colecta aceste informații prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii de similare.
Credentialele. Colectăm parolele și informații de securitate similare folosite pentru autentificare și pentru accesarea contului dumneavoastra de pe situl nostru web.
Datele despre plăți. Colectăm datele necesare pentru a vă procesa plata dacă faceți achiziții, precum numărul instrumentului de plată (de exemplu, numărul unui card de credit) și codul de securitate asociat cu instrumentul dvs. de plată.
Monitorizare video. Dacă intrați în sediul SUVERAN SRL imaginea dvs. poate fi înregistrată de camerele noastre de securitate. (link catre politica de securitate privind monitorizarea video)
Colectăm informațiile pe care ni le furnizezi in conținutul mesajelor trimise catre noi, cum ar fi feedback-ul sau recenziile produselor pe care le scrii sau întrebări și informații pe care le transmiti serviciului de asistență clienți.
Datele pe care le colectam prin intermediul call – centerul nostru sau atunci când ne contactezi
Datele pe care le transmiti când soliciti asistență pentru clienți, conversațiile prin telefon sau sesiunile de chat cu reprezentanții noștri pot fi monitorizate și înregistrate.
De asemenea, folosim datele tale pentru remarketing si pentru profilare pentru a putea sa iti oferim cea mai buna experienta de navigare pe un site de ecommerce.
3. Care este temeiul legal pentru a prelucra aceste date?
Datele pe care ni le oferi voluntar ( nume, prenume, telefon, adresa de email, CNP ) ( adica cele pe care le trimiti prin plasarea unei comenzi ) temeiul legal este acela de a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b din Regulamentul (UE) 679/2016).
Folosim datele pentru a-ti emite factura fiscala.
În privința datelor pe care ni oferi voluntar prin postarea unui comentariu la un articol de pe blog sau pe pagina unui produs de pe magazinul online, temeiul prelucrării este obligația noastră legală de a sprijini exercitarea dreptului de informare, dar și interesul nostru legitim de a oferi cititorilor blogului transparență și informare. Consimțământul tău nu este cerut în situația în care prelucrarea este necesară pentru efectuarea de demersuri pentru încheierea unui contract, îndeplinirea unei obligații legale sau interesul legitim.
În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimțământul. Odată cu accesarea site-ului, îți dai în mod valabil consimțământul asupra prelucrării.
In ceea ce priveste monitorizarea video de la sediul nostru, temeiul legal este paza perimetrului conform Legii nr. 333/2002 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, republicată 2017 – Norma de Aplicare Anexa 2 art. 1 lit. e
De asemenea, folosim datele cu caracter personal pentru angajatii nostri, in vederea derularii Contractului de munca.
4. Care este scopul colectarii datelor si cum folosim informatiile tale personale?
Puteți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când ti se solicită să furnizezi date cu caracter personal, poti refuza.
Dar dacă alegi să nu furnizezi date care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, există posibilitatea să nu poti obtine informatiile pe care le doresti ( de exemplu prin adaugarea unui comentariu la un produs sau prin transmiterea informatiilor dumneavoastra atunci cand plasati o comanda pe site )
Numele și prenumele
Cum iti folosim numele si prenumele? | De ce? |
Ca sa iti putem expedia coletele. | Este necesar ca tu sa ne furnizezi anumite date personale pentru a ne putea onora contractul pe care il incheiem in momentul in care plasezi o comanda. Nu avem cum sa expediem coletele/produsele daca nu iti solicitam si nu folosim numele si datele tale de contact. |
Pentru a te anunta care e statusul comenzii tale iti putem trimite mailuri, sms-uri sau notificari. | Trebuie sa facem asta pentru a te putea anunta care e statusul comenzii tale. |
Pentru a-ti putea oferi informatii despre anumite produse/servicii noi sau revenite in stoc. | Iti trimtem aceste mailuri doar daca te abonezi la newsletterul Suveran. |
Pentru a detecta si pentru a preveni fraude | Pentru a preveni folosirea datelor tale de catre alti utilizatori, e necesar sa iti trimitem mailuri pentru a-ti confirma identitatea. |
Pentru a-ti arata reclame personalizate pe alte siteuri | Ca sa poti vedea ultimele produse aparute sau pentru a-ti prezenta oferte pentru produsele care te intereseaza/pe care le-ai vizitat anterior. |
Pentru a putea afla ce produse iti plac | Pentru a fi siguri ca iti oferim o experienta personalizata cat mai placuta si ca iti dam informatii doar despre produsele care te intereseaza. |
Asistență pentru clienți | Folosim datele pentru a oferi servicii de relații cu clienții și servicii de asistență ( detalii ) fie direct, prin call center |
Folosim datele pe care le colectăm pentru a furniza comunicări către tine și a le personaliza. De exemplu, vă putem contacta prin telefon sau e-mail sau prin alte mijloace pentru a vă informa când se termină un abonament, pentru a discuta despre contul de licențiere, pentru a vă anunța când sunt disponibile actualizări de securitate, pentru a vă aminti despre articolele rămase în coșul virtual de cumpărături, pentru a vă informa sau a vă întreba despre o cerere de de service, pentru a vă invita să participați la un studiu sau pentru a vă informa că sunt necesare acțiuni pentru a vă păstra contul activ.
Pentru frauda si preventie – Pentru a evita eventualele fraude avem nevoie de aceasta informatie de la tine.
Pentru a-ti putea trimite oferte personalizate de ziua ta.
Informatii despre sex/gen
Pentru a te directiona catre produsele care te intereseaza.
Date legate de cardul tau
Cum folosim datele legate de cardul tau? | De ce? |
Avem nevoie de numele titularului, numarul cardului, codul CVV si data expirarii pentru a procesa platile cu cardul. | Aceste date sunt necesare pentru procesarea platii si pentru finalizarea comenzii. |
Prevenirea si detectia fraudelor | Pentru a preveni sau a detecta fraudele care te vizeaza pe tine sau care vizeaza siteul SUVERAN – aceste date ne sunt necesare. |
Contul IBAN
Cum folosim codul IBAN? | De ce? |
Iti putem solicita codul IBAN in caz ca vrei sa returnezi sau sa schimbi un produs. | Pentru a putea achita suma pe care o datoram in caz de retur sau schimb de produse. |
Istoricul /transcriptul conversatiilor avute cu tine
Trebuie sa avem o evidenta asupra lucrurilor pe care ni le-ai transmis prin telefon, chat sau social media.
Cum folosim istoricul conversatiilor avute cu tine? | De ce? |
Il folosim pentru serviciul cu clientii si pentru suport. | Avem nevoie de aceste date pentru a duce la bun sfarsit contractul incheiat cu tine si pentru a-ti putea oferi o experienta placuta in interactiunea cu departamentul de suport de la SUVERAN. |
Pentru a exemplifica angajatilor situatiile intalnite. | Astfel incat, in momentul in care te contacteaza, o sa aiba o imagine de ansamblu asupra istoricului tau si iti va putea oferi servicii personalizate/de calitate. |
Istoricul comenzilor si produsele adaugate in cos
Ce ai cumparat si ce ai salvat in cos sau in lista de dorinte (wishlist) pentru mai tarziu.
Cum folosim istoricul cumparaturilor si al produselor salvate in cos? | De ce? |
Iti prezentam si vindem produse | Trebuie sa salvam aceste produse in cos pentru a putea duce la bun sfarsit contractul incheiat cu tine. Daca nu poti adauga produse in cos, nu poti cumpara de pe SUVERAN. |
Iti oferim suport tehnic si procesam retururi. | Trebuie sa salvam produsele adaugate comandate pentru a putea duce la bun sfarsit contractul incheiat cu tine. |
Aflam ce produse prezinta interes pentru tine si pentru alti utilizatori. | Pentru a ne asigura ca iti oferim produse de interes, de are ai nevoie. |
Informatii despre telefon, laptop sau tableta si despre cum folosesti siteul sau aplicatiile de mobil SUVERAN
Informatiile pe care ni le dai cand navighezi pe siteul sau in aplicatia SUVERAN, inclusiv adresa IP, tipul dispozitivului si, la alegere, date despre locatia ta. Totodata, salvam informatii despre modul in care folosesti siteul si aplicatia.
Cum folosim informatiile despre telefonul, laptopul sau tableta ta si despre cum folosesti siteul si aplicatiile SUVERAN ? | De ce? |
Imbunatatim experienta ta pe site, oferindu-ti versiunea cel mai bine adaptata dispozitivului tau. | Iti oferim cea mai buna experienta de cumparaturi si navigare pe site posibila. |
Protejam siteul | Pentru a preveni si a detecta fraudele impotriva ta sau a siteului SUVERAN. Pentru a putea asigura confidentialitatea datelor. |
Informatii din conturile tale personale pe care le conectezi cu siteul SUVERAN
Modul in care procesam datele tale in momentul in care te conectezi cu contul de Google.
Cum folosim informatiile din conturile pe care le contectezi la SUVERAN? | De ce? |
Pentru a-ti da posibilitatea sa intri usor in contul de pe siteul SUVERAN, fara a-ti crea un cont nou. | Imbunatatim experienta de cumparare pe siteul SUVERAN. |
Pentru a-ti oferi recomandari de produse | Ca sa afli detalii specifice despre produsele care te intereseaza. |
Raspunsurile tale la studii, concursuri sau promotii
Cum folosim raspunsurile tale studii, concursuri sau promotii? | De ce? |
Pentru desfasurarea studiilor, concursurilor sau a promotiilor. | Trebuie sa facem asta pentru buna desfasurare a contractului cu tine. Daca nu putem folosi datele introduse, nu ai cum sa participi. |
Nu esti obligat/a sa ne oferi niciuna din informatiile de mai sus, insa daca nu faci asta, s-ar putea sa nu ai posibilitatea de a cumpara de pe site, iar experienta ta pe siteul SUVERAN poate fi influentata negativ. Alegerea iti apartine si iti respectam decizia.
5. Perioada de retentie
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi.
In cazul in care ti-am emis o factura, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii. In cazul in care esti un angajat al companiei, datele tale vor fi pastrate pe o perioada de 75 ani, conform Codului Muncii
6. Cu cine partajăm datele cu caracter personal
Nu vom dezvălui informaţiile tale către terţe părţi, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimţământul tău.
Totuşi, este posibil să dezvăluim informaţiile tale către următoarele entităţi:
Furnizori de servicii. Putem dezvălui informațiile tale altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare sau care trimit e-mailuri în numele nostru.
Aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu caracter personal.
Aceste entităţi au o capacitate limitată de a utiliza informaţiile tale în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii;
Informațiile oferite de tine, ce conțin date de identificare pot fi folosite în scopul întocmirii documentelor de angajare și a altor documente ce vizează exclusiv relațiile de munca sau pentru comunicari comerciale sau raspunsuri la solicitarile trimise de tine, iar in cazul unor solicitari legitime, vor fi transmise către autoritatile statului:
Inspectoratul Teritorial de Munca,
Agenția pentru ocuparea Forțelor de Muncă,
Autorități Judecătorești
Altor părţi cu consimţământul sau la instrucţiunile tale.
În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de confidenţialitate, este posibil să transmitem informaţiile terţilor cărora consimţi sau soliciți să efectuăm o asemenea dezvăluire.
Partajăm datele tale cu caracter personal cu acordul tau sau în cazul în care este nevoie de ele pentru a finaliza o tranzacție sau a va livra un produs pe care l-ai comandat.
7. Ce drepturi ai tu ca persoana vizata?
Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16 alinea tul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc.
Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:
dreptul la informare și acces;
dreptul de intervenție asupra datelor;
dreptul la rectificare;
dreptul la ștergerea datelor;
dreptul la restricționarea prelucrarii;
dreptul la portabilitatea datelor;
dreptul de opoziție și procesul decizitional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).
Puteți să vizualizați, să editați sau să ștergeți datele dvs. cu caracter personal din contul de pe www.posetepiele.ro sau prin solicitare trimisa pe email la dataprotection@posetepiele.ro
De asemenea, puteți opta în legătură cu colectarea și folosirea de către SUVERAN SRL a datelor dvs.
8. Politica de utilizare cookie-uri
Module cookie și tehnologii similare
SUVERAN SRL folosește modulele cookie (mici fișiere text plasate pe dispozitivul dvs.) și tehnologiile similare pentru a furniza site-urile web și serviciile noastre online și pentru a ajuta la colectarea datelor. Textul unui modul cookie este format adeseori dintr-un șir de numere și litere care vă identifică în mod unic computerul, dar poate conține și alte informații.
SUVERAN SRL folosește modulele cookie și tehnologiile similare în mai multe scopuri, în funcție de produs.
Pentru mai multe detalii va rugam sa cititi Politica de utilizare cookie-uri